Кошик
1010 відгуків
promo_banner
Інтернет-супермаркет Оптоман
+380 (97) 398-46-83
+380 (95) 669-44-80

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Укрпошта
  • Delivery
  • Самовивіз

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаОплата при отриманні товару
  • Оплата на рахунокШановний Покупець! Сплачуйте рахунок тільки після підтверження замовлення менеджером або після автоматичного підтвердження через SMS-повідомлення від нашої компанії. Реквізити будуть вислані в окремому SMS-повідомленні. Дякуємо за розуміння.

Подача заявки

Подати заявку можна наступними способами:

  • за допомогою «Кошика» в описі кожного товару;
  • на e-mail info@optomania.com.ua в довільній формі;
  • за телефонами :
 

        +38 (097) 398-46-83,

          +38 (095) 669-44-80

Після оформлення Замовлення менеджер зв'яжеться з Вами, використовуючи вказану контактну інформацію для підтвердження параметрів зробленого Замовлення та уточнення способу та часу отримання замовлених товарів. Якщо всі поля при оформленні замовлення заповнені коректно і товар є в наявності - ми не будемо додатково телефонувати Вам для підтвердження замовлення, тому що цінуємо дорогоцінний час нашого клієнта. Замовлення буде оброблено та надіслано автоматично, після чого Ви отримаєте СМС-повідомлення. Якщо Вам все ж таки необхідно уточнити якусь інформацію по замовленню - вкажіть це в коментарі до замовлення.

Заявки обробляються в порядку черги протягом 1-2 робочих днів в залежності від завантаження роботою. 

 

 

Доставка товару

Після отримання перерахування ми відправляємо товар будь-яким сервісом доставки на вибір замовника:

  • Нова пошта
  • Укрпошта
  • Делівері

Накладну/товарний чек відправляємо разом з товаром. Номер експрес-накладної відправляємо смс-повідомленням на телефон клієнта в кінці робочого дня, або на наступний день після відправки посилки.

Вартість і терміни доставки залежать безпосередньо від перевізника та його тарифів на доставку; від кількості місць, ваги, габаритів вантажу; відстані та інших факторів. Послуги транспортної компанії оплачує замовник при отриманні товару. При замовленні товару післяплатою замовник оплачує доставку грошей назад.

Увага!!! Інтернет-магазин Оптоман не несе відповідальності за роботу служб-перевізників (затримка прибуття вантажу, зовнішні пошкодження упаковки, занадто високі або низькі тарифи, ін).

Відправка товару. Відправлення здійснюємо кожен день з понеділка по суботу. Заявки обробляються в порядку черги протягом 1-2 робочих днів в залежності від завантаження роботою.

Автоповернення посилки. Посилки, відправлені з післяплатою не забрані протягом терміну безкоштовного зберігання, - відгукуються назад! Подробиці нижче...

Способи оплати товару*

  • Готівкою (передоплата). Після того, як заявка повністю сформована і відома кінцева сума — замовник оплачує товар за банку на картку Приватбанку. Гроші надходять практично відразу після переведення.
  • Післяплатою. Замовник оплачує товар при отриманні на місці, на складі транспортної компанії у своєму місті. Важкі і габаритні посилки відправляємо тільки за частковою передоплатою. УВАГА! Відправляючи товар післяплатою, - ми йдемо на зустріч клієнтам. Просимо і Вас ставитися максимально серйозно до таких замовлень. Не робіть замовлень, якщо не впевнені на 100%, що заберете їх у кур'єра доставки! Таким чином Ви зберігаєте позитивний рейтинг інтернет-покупця України і зможете робити покупки в будь-якому інтернет-магазині надалі. Посилки, відправлені з післяплатою не забрані протягом терміну безкоштовного зберігання, - відгукуються назад! Повернення відбувається автоматично вранці останнього дня безкоштовного зберігання посилки у відділенні. Точну дату, до якої посилка зберігається безкоштовно, можна дізнатися при відстеженні посилки на сайті перевізника, а також ця дата вказує в смс при прибутті посилки у відділенні Нової пошти. Всі можливі витрати, пов'язані з автовозвратом незабранной посилки, несе замовник. Компанія "Оптоман" не несе відповідальності за несвоєчасне отримання посилки замовником зі складу компанії-кур'єра, а також за виникли додаткові витрати замовника у зв'язку з цим.
*Шановні користувачі! Остерігайтеся шахрайства! Після отримання реквізитів оплати Ви завжди можете зателефонувати нам та перевірити правильність. Це зможе уберегти Вас від різних випадків шахрайства. Ми просимо Вас бути дуже уважними при покупках!

Після того, як рахунок сформований і виставлений рахунок повинен бути оплачений протягом 3-х робочих днів. Протягом цього періоду зарезервований товар для Вас. Неоплачені протягом трьох днів заявки після дати виставлення рахунку розформовуються. У випадку більш пізньої оплати не гарантується наявність всього замовленого асортименту та ціни на товар. Датою оплати вважається день надходження коштів на картковий рахунок.

Повернення/обмін товару.

Беручи до уваги особливості віддаленої продажу і доставки, ми зобов'язуємося повернути гроші або обміняти товар, якщо він не влаштовує клієнта при дотриманні умов. Якщо Ви залишилися задоволені придбаної Вами продукцією, товар може бути повернений або обміняний. Ця процедура пройде без ускладнень, якщо слідувати простим правилам:

  • звернення з претензією надійшло не пізніше трьох днів з дня отримання товару покупцем;
  • товар повернуто тим же способом, що і був отриманий, в оригінальній упаковці з супровідними документами, без пошкоджень;
  • відшкодовується лише вартість товару (без витрат на пересилку, комісій тощо).

Ми цінуємо нашого клієнта, тому завжди готові до розгляду подібних ситуацій і прагнемо до пошуку найбільш зручних для Вас рішень.

 

Користуючись мережевим сайтом клієнт підтверджує, що ознайомлений і згоден з умовами співпраці, викладеними в цьому розділі, і зобов'язується їх виконувати. Вміст періодично можуть вноситися зміни і доопрацювання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner